kayıt
21.10.2018
Sivasspor - Fenerbahçe
Spor Toto Süper Lig
1 Galatasaray   1 1 0 0 3
2 Yeni Malatya   1 1 0 0 3
3 Kayserispor   1 1 0 0 3
4 Başakşehir   1 1 0 0 3
5 Konyaspor   1 1 0 0 3
6 Kasımpaşa   1 1 0 0 3
7 Beşiktaş   1 1 0 0 3
8 Fenerbahçe   1 1 0 0 3
9 Sivasspor   1 1 0 0 3
10 BB Erzurum   1 0 0 1 0
11 Rizespor   1 0 0 1 0
12 Akhisarspor   1 0 0 1 0
13 Bursaspor   1 0 0 1 0
14 Alanyaspor   1 0 0 1 0
15 Göztepe   1 0 0 1 0
16 Ankaragücü   1 0 0 1 0
17 Antalyaspor   1 0 0 1 0
18 Trabzonspor   1 0 0 1 0


akhisar belediyespor

  1. 110
    uefa avrupa ligi'nde sevilla,krasnodar ve standart liege takımlarıyla eşleşen takım.
     
  2. 109
    Yıllardır takip ettiğim camiadir. galatasaraya karşı her zaman yatmışlardır. bu akşam ki maçtan bağımsız yıllardır sahip olduğum duygu budur.
    Ilk yarı 2-0 yenildiğimiz mac sonrası takım arkadaşının değişmiş olduğu fenerbahçe formasını elinden çekerek ne yapıyorsun sen ya diyen ve formayı yere fırlatan oyuncuyu barındıran camiadir.bunları canlı gözle görürüz ekrandan vermezler. Nasıl oynarsa oynasın asla bu camiayı tebrik edemem umarım hak ettikleri yere giderler.
    #321659 livane12 | 8 ay önce
     
  3. 108
    fbden çatır çatır 6 puan almış takım, tebrik ediyorum.
     
  4. 107
    bizi şamarlayan takım.
    #321636 umtkrts | 8 ay önce
     
  5. 106
    2017-2018 sezonunda duble yaptığı takımlar fenerbahçe ve karabükspor olan takım.
    kalan haftalarda 2'de 2 yapabilecekleri sadece trabzonspor var.
    yazık..
    #321632 cagatayyfb | 8 ay önce
     
  6. 105
    galatasaray'ın arka bahçesi olan takım. ulan ne zaman galatasaray tökezledi, tökezleyecek bunlar hooop hemen yardım da bulunuyor. üşenmedim açtım aralarında ki istatistiklere baktım. 15 maç yapmışlar, akhisar sadece 1 galibiyet almış(!) ve 2 maç da berabere bitmiş. düşünün ya abi, bu istatistik inanılmaz bir şey.

    ayrıca akhisar'ın teknik direktörleri nedense hep galataray da oynamış eski futbolcular. cihat arslan, hamza hamzaoğlu, okan buruk falan filan. ayrıca trabzonsporla da aralarında bir şeyler olduğunu düşünüyorum. mustafa reşit akçay, tolunay kafkas, turgut uçar gibi onların da eskileri ne hikmetse bu takımda görev almış.

    yani diyeceğim şu, hayırlı işler beyler hayırlı işler. sizi günahım kadar sevmiyorum, küme düştüğünüzü görmek dileğiyle. hatta bu yetmez, umarım amatöre kadar düşersiniz.
    #318434 eventhequiet 12 | 10 ay önce
     
  7. 104
    Douglao'nun kendi kalesine golleri, gsli itici teknik direktörleri ve genelde berbat olan zeminleri sebebiyle sevmediğim takım.
     
  8. 103
    malum güruhun spor alanındaki kollarından biridir hocalarına bakıldığında bu çok net görülebilir hamza cihat okan malum güruhun tedrisatından geçmiş adamlar, zaten gs ile oynadıkları maçın skorlarına ve hocalarına bakıldığında durum net olarak anlaşılır, adamlar resmen gs'nin arka bahçesi, gs de kimin arka bahçesi malum, dua ve himmet var orospu çocukları yer misiniz?
     
  9. 102
    kasımpaşa maçında ilk yarı sıfırcı tolunay'ın direktiflerine uymayarak ilk yarı dengeyi bozmayı başaran takım.
    #294959 cagatayyfb | 2 yıl önce
     
  10. 101
    Kasımpaşa'yı 1 - 0 yenerek 3 hafta sonra galip gelen takım.
     
  11. 100
    fetöspor'a her sezon 6 puanı hediye eden takım. bi siktirip düşebilir misiniz ligden??
    #290568 imdatbutonu 12 | 2 yıl önce
     
  12. 99
    eskişehir ve sivas'ı düşüreceğe benzeyen takım. esişehir'i olaylı maçta iki puandan etti, sivas'ı da son dakikada yıktı.
    #281441 715 | 2 yıl önce
     
  13. 98
    normalde günahım kadar sevmem ama an itibariyle bir sempati, bir sempati..
    #280120 orion 12 | 2 yıl önce
     
  14. 97
    bilet parası uğruna onurunu satan takım. yıllar sonra yine unutulmayacak bu yaptıkları.
    #279280 mematiumrede | 2 yıl önce
     
  15. 96
    lig 5. liği yani uefa bileti için için mücadele ederken Beşiktaş'a iyilik yapmaya çalışan takım. ulan gören de hedefi olmayan bir takım sanır, rezillik bu.

    edit: şampiyon olamayacağımız belli de uefa için ciddi bir şansı olan takımın evindeki maçta rakibine avantaj vermesi normal değil.
    #279278 franz392 | 2 yıl önce