kayıt
25.11.2018
Trabzonspor - Fenerbahçe
Spor Toto Süper Lig
1 Galatasaray   1 1 0 0 3
2 Yeni Malatya   1 1 0 0 3
3 Kayserispor   1 1 0 0 3
4 Başakşehir   1 1 0 0 3
5 Konyaspor   1 1 0 0 3
6 Kasımpaşa   1 1 0 0 3
7 Beşiktaş   1 1 0 0 3
8 Fenerbahçe   1 1 0 0 3
9 Sivasspor   1 1 0 0 3
10 BB Erzurum   1 0 0 1 0
11 Rizespor   1 0 0 1 0
12 Akhisarspor   1 0 0 1 0
13 Bursaspor   1 0 0 1 0
14 Alanyaspor   1 0 0 1 0
15 Göztepe   1 0 0 1 0
16 Ankaragücü   1 0 0 1 0
17 Antalyaspor   1 0 0 1 0
18 Trabzonspor   1 0 0 1 0


sozlukscout

  1. 1
    üçüncü nesil yazar. sözlüğe hoşgelmiş. fenerbahçe sözlük scout ekibine davet ediyorum kendisini.*
     
  2. 2
    (#id: 167376)

    ibretlik bir entry girip, şampiyon kadroyu komple dağıtan yazar. takımı 5 sene geriye götürmek niyetinde herhalde. 1-2 oyuncuda hem fikiriz ama emenike‘yi, webo‘yu, kuyt‘ı, hatta volkan‘ı falan göndermek ne amk. football manager‘ı azaltmasını tavsiye ettiğim yazar. zira futbol oradaki gibi oynanmıyor.

    edit: ahaha tekrar okudumda emre‘yi bile göndermiş. adam bu senenin gizli kahramanı. gönderdiğin an atletico madrid falan havada kapıyor adamı. *
    #167377 mfozmen 12 | 5 yıl önce
     
  3. 3
    (#id: 167426)

    "batmak" fiilini seviyesizlik olarak gören yazar. cevap vermekte zorlanınca böyle bir bahaneye başvuranını da ilk kez görüyorum. canı sağolsun.
    #167434 mfozmen 12 | 5 yıl önce
     
  4. 4
    futbol yorumları ve teknik analizlerini okumaktan keyif duyduğum, futbol bilgisinin üst seviyede olduğuna inandığım yazar.
     
  5. 5
    herhalde sözlüğün futbol bilgisi en zayıf yazarı. girdiği hemen hemen her entryde bunu belli ediyor. ama hakkını vermek lazım yinede. yorumlarıyla pek çok fifa, football manager, pes oyuncusuna ışık tutabilir.

    #172614 mfozmen 12 | 5 yıl önce
     
  6. 6
    (#id: 172588)

    su entryi o anda yazan adama ben anca saygi duyarim, futbol bilgisine falan da laf edecek hakki kendimde asla gormem. İsterse "aziz yildirim cok seviyeli fb baskanligina yakisan bir insan" desin.
    #172620 sari laci 48 | 5 yıl önce
     
  7. 7
    (#id: 172588)
    adam resmen kimin şamiyon olacağını öyle bir taraflarından sallamayarak, oyunun akışını yorumlayarak tahmin etmiş. tebrikler.
    #172703 uo | 5 yıl önce
     
  8. 8
    fenerbahçe spor kulübü‘nde görev verilmesi gereken yazar. adam ince eleyip sık dokuyor resmen. düşünsenize teknik direktörümüz ersun yanal, sportif direktörümüz aykut kocaman, scout ekibimizde herhangi bir konumda görevli sozlukscout. geleceğe güvenle bakıyor insan. *
    #173365 kupur 12 | 4 yıl önce
     
  9. 9
    epic fail kokan entrylerin ustası loser yazar.
    #186826 mfozmen 12 | 4 yıl önce
     
  10. 10
    (#id: 187017)

    fenerbahceliligin nereye kadar oldugunu belirten entryi girmistir. herkesin taraftarlik anlayisi baska tabi. herkesten armanin pesinde olmasi beklenemez zaten.
    #187124 mfozmen 12 | 4 yıl önce
     
  11. 11
    (#id: 187017)

    - ersun sen misin kanka? fenerbahceliligin onun kadar da
    #187148 mfozmen 12 | 4 yıl önce
     
  12. 12
    değerli yazar. Özelden çok matrak diyaloglar geçiyor aramızda. sağolsun,varolsun.
    #187215 kingarthur | 4 yıl önce
     
  13. 13
    (#id: 188833)

    (bkz: adam aşk doktoru beyler) *
    #188856 kingarthur | 4 yıl önce
     
  14. 14
    (#id: 170513)

    ibretlik bir entry girmiş yazar kardeşimiz.

    şimdi pişman mıdır acaba?

    edit: pişman (#id: 186356)
    #197399 mematiumrede | 4 yıl önce
     
  15. 15
    futbolu çok iyi bilen yazar. sağlam da okuyor. iyi de muhabbeti var daha ne olsun. var olsun buralarda hep.
    #212079 unfaithful12 | 4 yıl önce